pondělí 26. dubna 2010

1. SOUTĚŽ KLUBU ŠITÉHO ŠPERKU - hlasování

Před více jak šesti týdny vyhlásil Klub šitého šperku - Fler Beadweaving Team 1. kolo soutěže o tvorbu šitého šperku na určené téma. Každý člen klubu mohl nominovat jeden šperk vytvořený v určené době. Lhůta pro vložení nominovaných šperků vypršela 21.4.2010 ve 24:00.

Témata byla vybrána dvě: 
1. ŽIVLY
2. POD VLIVEM ÚPLŇKU

Do 1. kola soutěže se pro hlasování o nejhezčí šperk  v nominaci sešlo 30 šperků, 30 originálních nápadů. Každý je jiný a všechny jsou krásné!

Pokud máte rádi krásné věci a dokážete ocenit spousty hodin titěrné mravenčí práce, zastavte se na chvíli, potěšte své oko a věnujte hlas šperku, který vás zaujal nejvíce :-)
DĚKUJEME!
Tablo je orientační, pro lepší náhled jsou pod čísly níže umístěny odkazy přímo na konkrétní soutěžní šperk.


1. Arcenciel: Aqua viva
2. Nat_AV: Vodní znamení
3. Bijioux: Neptunova žena
4. Kat-ja: Voda má...
5. Juneau: Merkur
6. Mischka: Cabo de Hornos
7. B.Hany: Turbulent phenomena
8. Machichi: Ranní mlha
9. Hex: Měsíční vítr
10. Portokali: Mermaid´s box
11. Belladona: Noční motýl
12. Tamarchi: inflammatory
13. Hotlanta: Žlutý paprsek
14. Luccina: Stormy ocean
15. Ve-ra: Měsíční krajina
16. lucank: Země tisíce ohňů
17. Noninka: Za úplňku
18. Medvedice: Jinany kvetou za úplňku
19. Leela: Sen noci svatojánské
20. Fine-arts: Oheň v srdci
21. KlaraK: Summer Forest
22. Mar-max: Voda a vzduch
23. Vladstraschna: Zlomy a vrásnění
24. Kasha: Vodní anděl
25. VeronikaZ75: Náhrdelník Měsíční svit
26. Olena.n: Náhrdelník Sny Ofélii
27. kamaRadka: V poklidném jezeře
28. Lorelei: Saburra
29. Marwinova: Hvězda
30. Dračí sedma: Melitea

Hlasování bude ukončeno 3.5.2010.
Vítězi soutěže bude věnován samostatný článek.

11 komentářů:

  1. tak já jdu hodit na face odkaz známým, aby zahlasovali :))))

    OdpovědětVymazat
  2. Hlasuji pro číslo 23 :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Všechny jsou nádherné, holky blahopřeji všem, protože je to opravdu mravenčí práce. Marta

    OdpovědětVymazat
  4. Všechno je super a Vlaďka to vede,ale ostatní nezůstávají rozhodně pozadu

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní řekl(a)...

    tak já jdu hodit na face odkaz známým, aby zahlasovali :))))
    26. dubna 2010 22:25

    a já jsem si bláhově myslela, že je to o nejhezčí práci, ne o tom, kdo zorganizuje nejvíc známých ... smysl takových soutěží mi tím pádem uniká :-(((

    OdpovědětVymazat
  6. A kde je psáno, že známí budou hlasovat pro výrobek svýho známýho??? Jsme snad dospělí lidi. A jestli si někdo sjedná armádu známých, aby hlasovali pro jeho kousek - k tomu není co dodat...
    Ale bez známých se o tomhle blogu nikdo nedozví, ne? NEbo si mají účinkující zahlasovat jen sobě navzájem?

    OdpovědětVymazat
  7. Striktně dodržujeme pravidla fleru, tam nesmí být veřejně nikde odkaz na tenhle blog, tudíž nikdo z těch, kdo nás znají z fleru, tu nezahlasuje, protože o tom neví a ani tenhle blog neodkazuje na jakékoliv aktivity kohokoliv.
    Dostat sem návštěvnost není až taková sranda, jak by se mohlo zdát!

    OdpovědětVymazat
  8. Zřejmě tu některá ,,dáma,, nepochopila, že nám jde především o reklamu a ne o to, za každou cenu vyhrát! Nejsme malé děti!

    OdpovědětVymazat
  9. uáááá, tak to mě pobavilo,protože zorvna já - noninka jsem napsala tu hlášku o face a nemám pocit, že bych si lobovala za hlasy :) na face mám přes 200 přátel, ale tolik hlasů opravdu nemám :)))))) nikde jsem nenapsala, aby hlasovali pro mě, ale aby vybrali to co se jim líbí :) takže asi ta....

    OdpovědětVymazat
  10. Myslím, že je zbytečné se tady napadat. Prostě zmíněný komentář nešťastně vyzněl. Buďme rády, že se našlo už přes 300 hlasujících :-)

    OdpovědětVymazat
  11. nejde přeci o žádnou výhru :-) ale o tvoření, také jsem dávala odkazy a posílala je, a když jsem uvedla číslo svého kousku, nemyslela jsem to stylem- hlasujte pro mne, ale koukněte se co jsem vytvořila, protože jsem na svou práci hrdá, ale netvrdím, že je nej :-)a myslím, že normální lidi to pochopili

    OdpovědětVymazat